Saturday, October 17, 2009

Projek Tahun Hadapan (2010)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera;

Selamat bertemu kembali melalui ruangan blog ini. Agak lama saya tak update ruangan blog ini, maklum saja, tiada perkembangan baru dan masing-masing agak sibuk dengan pelbagai tugas yang perlu diselesaikan, secara rasmi atau tidak rasmi.

Minggu lepas kita semua telah melalui audit MS:ISO. Tahniah kepada semua yang telah berjaya melalui audit tersebut. Semoga kerja buat kita akan terus kemas dan terkini.

Untuk pengetahuan semua, saya sedang merancang pakej pelancongan untuk warga IPDA sekali lagi pada tahun hadapan.Tarikhnya saya belum pasti. Semuanya masih di peringkat yang terlalu awal untuk ditentukan. Saya memerlukan bantuan tuan-tuan dan puan semua untuk sama-sama menentukan lokasi lawatan untuk tahun hadapan.

Saya telah meletakkan poll pada blog ini. Diharap tuan-tuan dan puan-puan sekalian dapat memilih lokasi lawatan yang disediakan. Sekiranya tuan-tuan tidak setuju dengan lokasi yang saya cadangkan, tuan-tuan dan puan-puan semua boleh mencadangkan tempat baru dengan menulis ke dalam komen untuk posting ini.

Seperti biasa, lawatan ini dibuka untuk semua staf IPDA, Bakess dan KEKELIP.

Selamat mengundi...

No comments:

Post a Comment