Tuesday, February 10, 2009

Chu Chi d' Mekong (El Shoppen d' Viet VI) Bab IV

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera rakan-rakan KEKELIP dan BAKESS

Saya ingin menjelaskan bahawa tarikh lawatan yang dipilih, iaitu 29 Mei 2009 hingga 1 Jun 2009 itu adalah jatuh pada minggu pertama cuti akhir semester 1/2009.

Saya akan mula mengedarkan surat perjumpaan kepada para peserta lawatan yang telah mendaftar dalam sedikit masa lagi. Tuan/Puan yang telah mendaftar diharapkan bersedia untuk melakukan tempahan tiket penerbangan dalam sehari dua ini.

Saya juga dengan berbesar hati menjemput semua kakitangan IPDA (KEKELIP dan BAKESS) untuk turut sama menyertai lawatan ini, terutama yang belum pernah mengikuti lawatan ke luar negara. Ini adalah kerana, untuk negara-negara Asean (Singapura, Indonesia, Thailand, Myanmar, Laos, Kemboja, Vietnam dan Brunei), kita tidak memerlukan passport antarabangsa untuk masuk ke negara-negara berkenaan. Sebaliknya kita hanya perlukan passport berkumpulan yang boleh dikongsi antara 5 hingga 20 orang dengan bayaran RM200. Kalau ada 20 orang yang belum ada passport antarabangsa, kita cuma perlu bayar RM10 untuk passport kumpulan. Kalau cuma 5 orang, kongsilah sebanyak RM40 seorang, masih lebih jimat daripada membuat passport baru sebanyak RM300 seorang.

Setakat Selasa 10 Feb 2009, masih terdapat 16 kekosongan tempat untuk diisi. Sila daftar online di http://www.shoaaibi.com/ klik pada menu Vietnam 2009 atau daftar secara manual di borang pendaftaran di bilik punch card.

Semoga lawatan kali ini akan turut berjaya.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment